Marion

 
Status:
No status
Rank user: x3
Nickname: Marion
Varsta: nespecificat ani
Sex: nespecificat
Zodia: nespecificat
Relatii: nespecificat
50 puncte disponibile
6450 puncte acumulate de la inscriere
Azi: 2 vizualizari
Ultimele 7 zile: 42 vizualizari
TOTAL: 1876 vizualizari
Nu sunt stiri personale adaugate!
 
 
Legenda comentarii
 
Stire: Intrarea Maicii Domnului in Biserica 21.11.2009 13:01

Intrarea Maicii Domnului este sarbatorita in fiecare an, pe 21 noiembrie. Este sarbatoarea in amintirea zilei in care, Sfintii Ioachim si Ana au adus-o pe fiica lor Maria, in varsta de trei ani, la templu. Aici a fost intampinata de marele preot Zaharia, tatal Sfantului Ioan Botezatorul, care...

"Ioan cap.14:6 Isus i-a zis: Eu sunt Calea , ADEVARUL si Viata. NIMENI nu vine la TATAL decat prin MINE." In pasajul de mai sus Isus se adreseaza de fapt doar discipolilor, iar termenul din limba greaca din care e tradus indica exact acest lucru. Dinou, Isus spune ca el aduce cu el o intelepciune care e sinonima cu "adevarul", si nu ca el insusi ar fi adevarul. "Calea" la care se refera el aici e calea spre viata vesnica. Daca citim insa ce spune Isus in Luca 10:25-28 aflam ca acea "cale" spre viata vesnica e iubirea de dumnezeu si iubirea aproapelui. Idea ca "nimeni nu vine la tatal decat prin mine" era ca nimeni nu se poate reunifica cu sursa originala a tot ceea ce exista (dinou un concept budist)decat prin invataturile in care Isus fusese initiat in India, Persia, si Egipt inainte de a incepe sa predice in Iudea la varsta de 30 de ani. Biserica a rastalmacit in Biblie aceasta invitatie la instruire in stiinta mistica si predica fals ca daca credem in Isus atunci cu siguranta vom ajunge in "rai" (un alt cuvant slavon). Aceasta e o aberatie care vine in totala contradictie cu ceea ce spunea de fapt Isus. Important: "Eu" e de fapt un "eu" cosmic nu Isus ca persoana, advarul universal. "De ce-Mi ziceti: "Doamne, Doamne!" si nu faceti ce spun Eu? (Luc.6:46)" Acesta e unul dintre pasajele din Biblie in care Isus refuza sa fie trata ca fiind dumnezeu, in timp ce biserica afirma ca Isus e unul si acelasi cu dumnezeu. Cand Isus le atragea atentia discipolilor ca ei nu faceau ceea ce el le spunea sa faca nu inseamna ca el propovaduia supunere oarba in fata "cuvantului domnului" cum afirma biserica. Isus indica clar la ce se refera dar biserica foloseste acest pasaj ca sa creeze dependenta fata de institutia ei. In Luca 6:48-49, Isus explica ca a face ce spune el inseamna a pune in practica invataturile lui, invataturi tradate azi de o biserica care afirma ca Isus ordona omului sa-i asculte poruncile. Isus spune ca trebuie sa traim conform adevarului descoperit prin cunoastere.
 
 
Stire: Intrarea Maicii Domnului in Biserica 21.11.2009 13:01

Intrarea Maicii Domnului este sarbatorita in fiecare an, pe 21 noiembrie. Este sarbatoarea in amintirea zilei in care, Sfintii Ioachim si Ana au adus-o pe fiica lor Maria, in varsta de trei ani, la templu. Aici a fost intampinata de marele preot Zaharia, tatal Sfantului Ioan Botezatorul, care...

"inchinatorii Adevarati se vor inchina Tatalui in Duh si in Adevar; fiindca astfel de inchinatori doreste si Tatal." (Ioan.4:23) Biserica foloseste cuvantul de origine slavona "duh" cand cuvantul corect e "spirit", cu referinta la esenta spirituala a fiintei umane. Isus sfatuieste omul sa dea atentie partii spirituale a fiintei lui,sa se ichine "adevarului", ceea ce nu se practica in biserica anti-Isus de azi. Isus nu a predicat nici o clipa "credinta" ci "cunoasterea" prin care, conform filosofiei budiste in care era instruit, omul se va "elibera", "salva" din capcana lumii materiale in care ne-a aruncat falsul dumnezeu al Vechiului Testament. El le spune discipolilor "cauta si vei gasi" "intreaba si ti se va raspune" "bate si ti se va deschide" "iar adevarul va va elibera." Isus indemna omul sa se inchine adevarului si nu minciunii promovate la Templu, o minciuna perpetuata azi in biserici.
 
 
Stire: Intrarea Maicii Domnului in Biserica 21.11.2009 13:01

Intrarea Maicii Domnului este sarbatorita in fiecare an, pe 21 noiembrie. Este sarbatoarea in amintirea zilei in care, Sfintii Ioachim si Ana au adus-o pe fiica lor Maria, in varsta de trei ani, la templu. Aici a fost intampinata de marele preot Zaharia, tatal Sfantului Ioan Botezatorul, care...

Poporul roman e inrobit de confuzia idiotica creata pe de o parte de politicieni si pe de alta de mana dreapta a securistilor care au preluat puterea dupa 1989, Biserica Ortodoxa Romana. Daca cineva crede ca ce scrie in "sfiintele scripturi" e istorie adevarata, asa cum afirma autorul articolului de mai sus, atunci traim intr-o lume care se duce completamente de rapa. Personajul "Maria Virgina", de exemplu, e un personaj copiat din vechile texte sanscrite. Grecii, de asemenea, cu mult inainte de crestinismul paganizat al lui Constantin, venerau pe zeita Atena Partenensis, care era zeita "fecioara". De la brahmani, egipteni, greci, toate aceste religii venerau un "fiu al lui dumnezeu" nascut dintr-o fecioara si o divinitate. Odata ce au venit la putere dupa ce Constantin i-a acceptat oficial ca religie, crestinii bisericii care au tradat de fapt mesajul lui Isus au copiat si au furat pur si simplu toate povestile si "zeii" pagani si i-au transformat in "traditii crestine". Asta nu inseamna ca un idivid pe nume Ieshua (Isus) nu a existat si ca el nu a avut o mama si un tata. Isus venea insa dintr-o familie de oameni bogati, Maria venea dintr-o familie de mari preoti care, la fel ca si azi, erau de asemenea foarte bogati. Templul si biserica sunt insa doua lucruri total diferite, desi preotimea noastra o intoarce din condei si le prezinta ca si cum ar fi acelasi lucru. Maria nu si-a petrecut tineretea la Templu insa, asa cum se spune in articolul de mai sus, ci in compania membrilor sectei Eseneilor, care nu aveau de a face nici cu Judaismul practicat la Tempul de preoti corupti si nici cu farsa practicata mai tarziu de cei care se numesc azi cu nerusinare "biserica crestina." Nu e de mirare ca avem astfel de politicien lipsiti de educatie, asa cum am vazut si in recenta dezbatere cand tinerii nostri sunt educati sa creada in toate aberatiile astea prezentate ca "adevar istoric." Nu e de mirare ca noile generatii sunt atat de ignorante in materie de istorie adevarata.
 
 

Dupa ce Guvernul Croitoru a picat in Parlament, Traian Basescu a chemat din nou la Cotroceni partidele politice pentru consultari privind formarea guvernului. Reprezentantii minoritatatilor au fost primii convocati, urmati de grupul independentilor din Parlament, UDMR, PNL, PSD, si PD-L....

E cat se poate de limpede ca cei care au stat in spatele caderii fortate a guvernului Boc, cei care au refuzat guvernul Croitoru au facut-o pentru ca ei aveau pregatit guvernul organizat dupa placul lor de Johannis Klaus. Ceea ce avem in Romania e o Dictatura Parlamentara, in care un grup de indivizi corupti, avizi de putere si dornici sa-si apere averile castigate prin furt si speculatii ilegale conduc tara dupa bunul plac de douazeci de ani de zile. Presedintele Romaniei nu are de fapt nici o putere, singurul lui privilegiu fiind acela de a se adresa poporului cu un mesaj mai mult sau mai putin coerent. Romania are nevoie urgenta de o reforma politica, iar reforma politica e sinonima cu idea de revolutie. Ceea ce s-a intamplat in decembrie 1989 a fost o lovitura de stat in care linia a doua de comunisti si o buna parte din securisti au preluat puterea in Romania. Nici unul dintre ei, inclusiv Iliescu, nu au preluat puterea cu intentia de a crea o noua societate romaneasca, democratica, fundamentata pe respectul fata de lege si ratiune. Singura lor ambitie a fost sa devina noii sefi de trib cu toate avantajele care decurg din aceasta pozitie. Atata timp cat sistemul politic permite unui grup de indivizi sa schimbe guverne dupa bunul plac si astfel sa elimine orice pericol pentru ei de a-si pierde privilegiile, Romania va continua sa existe intr-un sistem feudal, un sistem similar celui perpetuat in alte parti ale lumii de organizatii criminale gen Cosa Nostra si Mafia. Din cauza acestor indivizi grupati strategic in Parlament, mai devreme sau mai tarziu societatea romaneasca se va prabusi complet si va intra intr-o criza care poate duce la desfiintarea Romaniei ca stat.
 
 

De ceva timp, America este comparata cu Imperiul Roman - si cu decaderea acestuia, in lumina crizei economice, a datoriei nationale si a angajamentelor internationale excesive. Insa americanii ar avea mai multe de invatat de la Imperiul Bizantin, care a dainuit cu opt secole mai mult decat cel...

Comentariu: Ai dreptate. 28.10.2009 17:38
Ana nu e responsabila principala pentru aberatiile individului asociat cu Foreign Policy dar le-a imbratisat cu entuziasm in timp ce to ea e cea care afirma ca bizantinii erau una si romanii erau alta. Cand raspandesti ineptitudini pe care nu le-ai produs esti tot atat de responsabil pentru efectul pe care il au asupra omului ca si autorul lor.
 
 

De ceva timp, America este comparata cu Imperiul Roman - si cu decaderea acestuia, in lumina crizei economice, a datoriei nationale si a angajamentelor internationale excesive. Insa americanii ar avea mai multe de invatat de la Imperiul Bizantin, care a dainuit cu opt secole mai mult decat cel...

Cine face comparatia dintre America si Imperiul Bizantin cand toata lumea care critica administratia Obama in America face aluzii la "socialism"? E cumva o idee lansata de curand la Carul cu Bere? Cine spune de asemenea ca Imperiul Bizantin s-a comportat exact asa cum descriu cele sapte sfaturi pentru America oferite in articol? In timp ce autoare vorbeste de Romani ca si cum ar fi ceva separat de Imperiul Bizantin, Imperiul Bizantin era, de fapt, Imperiul Roman de Rasarit (care, culmea, se numea la un moment dat ROMANIA). Motivele pentru care Imperiul Roman de Rasarit a supravietuit mai mult dupa separatia de Imperiul Roman de Apus nu tin neaparat de strategie politica ci de o conjunctura profitabila. In cele din urma, turcii si practic tradarea lui de catre fratii crestini din Imperiul de Vest au cauzat sfarsitul lui dezastruos odata cu caderea Constantinopolui. In rest, multumim autoarei pentru sugestia de a folosi "subversiunea" exploatarea "slabiciunii adeversarilor", "lovituri chirurgicale" de a aduna "informatii cu privirel la dusman si la mentalitatea sa" (un lucru la care CIA nu s-a gandit niciodata) si pentru ca toti americanii sa se "antreneze intensiv si sa fie pregatiti pentru lupta in orice clipa", ceva ce, asa cum ne sugereaza autoarea, armata cea mai bine pregatita si cea mai bine utilata din lume nu e inca capabila sa faca. Lasand la o parte faptul ca in viziunea autoarei articolului iesirea din criza a Americii pare sa fie pornirea celui de-al treilea razboi mondial, articolul e o colectie de ineptitudini cum rar s-a vazut in presa noastra (desi nu pot sa afirm ca citesc tot ce se scrie). Ana, America nu a fost, nu este si nu va fi niciodata Imperiul Bizantin. America e modelul si speranta viitorului omenirii. Bineinteles, asta e adevarat pentru cei care nu doresc sa imbratiseze modelul sovietic.
 
 
Stire: Cinci tehnologii care pot schimba lumea 24.10.2009 23:00

Este bine cunoscut faptul ca, in deceniile urmatoare, omenirea va trebui sa renunte la dependenta de combustibilii fosili si sa reduca mult emisiile de gaze cu efect de sera. Insa tehnologia actuala nu ne va ajuta prea mult in acest sens, fiind nevoie de inovatii. De exemplu, posibilitatea de...

Comentariu: Si, o surpriza si mai mare pentru tine, 24.10.2009 21:52
Se pare ca de fapt autorul articolului din Wall Street Journal e cel care a gresit. Totti scrie ca: "A ground receiving station a mile in diameter could deliver about 1,000 megawatts - enough to power on average about 1,000 US homes." Iata ce spune insa un articol publicat de Reuters cu cativa ani in urma: "A June 11, 2003 Reuters' article describing the potential sale of AEP's Texas generation facilities states that AEP is offering to sell “29 generating units with a total net generation capacity of 4,497 megawatts, or roughly enough electricity to power 4.5 million average homes." E cat se poate de clar ca 1 megawat e suficient pentru aproximativ 1000 de gospodarii, astfel ca 1,000 de magawati din articolul din Wall Street Journal ar acoperi necesistatile de electricitate pentru aproximative 1,000,000 de gospodarii, si nu 1,000, cum apare scris acolo. Desi pare ca a tradus gresit textul din Wall Street, Teodora afirma de fapt corect in articolul de pe ziare.com ca: "O centrala cu un diametru de 1,6 kilometri ar putea livra aproximativ 1.000 de megawati, destul cat sa alimenteze un milion de gospodarii."
 
 
Stire: Cinci tehnologii care pot schimba lumea 24.10.2009 23:00

Este bine cunoscut faptul ca, in deceniile urmatoare, omenirea va trebui sa renunte la dependenta de combustibilii fosili si sa reduca mult emisiile de gaze cu efect de sera. Insa tehnologia actuala nu ne va ajuta prea mult in acest sens, fiind nevoie de inovatii. De exemplu, posibilitatea de...

Comentariu: Dragule, esti, intr-adevar "out to kill"! 24.10.2009 21:26
In primul rand, exprimari ca "doar prima technologie am citit-o" denota o slaba educatie si un sistem de gandire rudimentar. Nu in ultimul rand, e evident ca nici cu citirea corecta a unui text nu stai foarte bine. Afirmi ca autoarea articolului scrie ca diametrul centralei stabileste cati "gospodari" vor fi serviti. Mai citeste odata articolul care spune, defapt, ca: "O centrala cu un diametru de 1,6 kilometri ar putea livra aproximativ 1.000 de megawati, destul cat sa alimenteze un milion de gospodarii." Este vorba, evident, de o aproximatie absolut stiintifaca fundamentata pe consumul mediu pe gosopodarie. Autoarea a tradus, ce-i drept, gresit: in loc de 1000 de gospodarii (cu doi de "i", batrane) ea a scris un milion. Tu insa faci confuzie intre "gospodarii" (locuinte) si "gospodari" (indivizi). Fii mai atent cand te repezi cu sa critici plin de tine pe altii pentru ca pana acum scorul e 2-1 pentru Teodora. Intre timp, citeste tot articolul, iti va prinde bine.
 
 
 
Stire: Cinci tehnologii care pot schimba lumea 24.10.2009 23:00

Este bine cunoscut faptul ca, in deceniile urmatoare, omenirea va trebui sa renunte la dependenta de combustibilii fosili si sa reduca mult emisiile de gaze cu efect de sera. Insa tehnologia actuala nu ne va ajuta prea mult in acest sens, fiind nevoie de inovatii. De exemplu, posibilitatea de...

In legatura cu cele spuse in articol referitor la energia solara, de exemplu, noul proiect care va fi pus in aplicare pe Luna de americani in jurul anului 2020 va include o statie de captare a energiei solare. Din cauza lipsei de atmosfera, pe Luna captarea energiei solare e cu mult mai eficienta decat pe Terra. Odata captata prin imense panouri dispozate pe solul lunar, energia solara va fi transmisa pe pamant prin microunded. Studii recente arata de asemenea ca folsoindu-se turbine eoliene flotante la altitudini de peste 100 de mentri se poate obtine o cantitate imensa de energie care va duce la reducerea substantiala de bioxid de carbon.
 
 

In prestigiosul cotidian 'The New York Times' a aparut un articol semnat de Mircea Geoana, in care prezidentiabilul PSD trece in revista motivele pentru care SUA au ales noua locatie de amplasare a scutului sau si cum ar trebui sa reactioneze Romania in aceste conditii. "Suntem, si la propriu...

Marile probleme politice care apar chiar si in tarile dezvoltate e multitudinea de partide, fragmentarea electoratului, care duce la haos si la caderi frecvente de guverne. Avem nevoie de partide mai puntine, cu platforme coerente si distincte, nu de mici partide fondate de orice individ cu mici ambitii personale. In acelasi timp, e adevarat, marile partide tind sa promoveze indivizi care se conformeaza politicii dictate de grupurile de interes asociate de ele. In ultima instanta, calitatea vietii politice e data de calitatea oamenilor care se angajeaza in politica. Aici e marea problema din Romania: lipsa unor oameni educati si animati de principii logice, rationale si nu de dragostea lor de putere.
 
 

In prestigiosul cotidian 'The New York Times' a aparut un articol semnat de Mircea Geoana, in care prezidentiabilul PSD trece in revista motivele pentru care SUA au ales noua locatie de amplasare a scutului sau si cum ar trebui sa reactioneze Romania in aceste conditii. "Suntem, si la propriu...

Comentariu: Jocul din spatele articolului 24.10.2009 18:12
Geoana nu a cumparata un spatiu comercial si articolul apare in sectia op-ed-urilor. Nu oricine publica acolo si decizia celor de la NYT de pune articolul in pagina e una pur politica, luata impreuna cu Washingtonul. Sunt doua motive pentru care Americanii au vrut sa-l impinga pe Geoana cu articolul "lui" in New York Times. In primul rand, pentru a arata cititorului american ca decizia lui Obama cu privire la scutul anti-racheta a fost o decizie buna si ca unii lideri din EdE au inteles exact de ce. In al doilea rand, l-au ales pe Geoana pentru ca, probabil, in viziunea lor Geoana ar fi un presedinte mai bun decat Basescu, ceea ce nu e o imposibilitate, avand in vedere ca optiunile la prezidentialele din Romania sunt, ca de obicei, catastrofale pe toata linia.
 
 

In prestigiosul cotidian 'The New York Times' a aparut un articol semnat de Mircea Geoana, in care prezidentiabilul PSD trece in revista motivele pentru care SUA au ales noua locatie de amplasare a scutului sau si cum ar trebui sa reactioneze Romania in aceste conditii. "Suntem, si la propriu...

Op-ed-ul din NYT nu e scris de Geoana, e doar semnat cu numele lui Geona. Continutul, ideile vin direct de la Washington, ceea ce nu inseamna ca sunt eronate. Asadar, ghici pe cine mizeaza Washington-ul ca va castiga alegerile prezidentiale din Romania? Nu apari in New York Times, un ziar considerat pro-Partidul Democratic, cu un articol care oglindeste exact cum administratia Obama doreste ca Europa de Est sa perceapa decizia cu privire la scutul antiracheta, o decizie corecta de altfel, decat daca esti calul favorit in cursa din Decembrie pentru Palatul Cotroceni. Asa cum spunea insa marele maestru Zen, "We'll see."
 
 

Vaticanul va emite noi legi canonice care vor face mai usoara convertirea anglicanilor la catolicism. "Constitutia Apostolica" va permite unor congregatii intregi de anglicani sa se converteasca la catolicism. Comunitatea anglicana, care are 77 de milioane de membri la nivel global, a fost in...

Comentariu: Florin, dogme si canoane. 21.10.2009 21:57
Te pot lamuri eu cu privire la legatura dintre legea canonica si dogma. Intra-devar, una are legatura cu alta. Cine spune asta: Encicolopedia Catolica, care defineste astfel legile canonice: "Canon law is the body of laws and regulations made by or adopted by ecclesiastical authority, for the government of the Christian organization and its members." "If we consider its sources, it comprises Divine law, including natural law, based on the nature of things and on the constitution given by Jesus Christ to His Church; and human or positive law, formulated by the legislator, in conformity with the Divine law." Daca intelegi sau nu ce scrie, iti pot spune ca legea canonica e fundamentata atat pe legi civile cat si pe ceea ce biserica numeste "legi divine" care e o aberatie sub care se ascunde de fapt ideea de dogma sau doctrina. Nu numai asta dar Isus nu a dat nici un fel de "indicatii" cu privire la "biserica lui" mai ales ca Isus nu a intentionat nici o clipa sa fundeze o religie sau o biserica. Asta e o minciuna vehiculata atat de biserica de vest cat si de biserica de est de aproape 2000 de ani. Asadar, daca faci schimbari in legi canonice, teoretic ar trebuie sa faci modificari si in doctrina. Ceea ce face insa papa e cu totul si cu totul altceva. In realitate, miscarea facuta de papa e ceea ce in afaceri se numesete un "merger", cand doua institutii se unesc pentru a se constitui intr-o institutie mai puternica pe piata de desfacere. Biserica catolica e actualmente intr-o profunda criza morala si financiala. Problema e ca fara bani, spectacolul cu costume de balci de la Vatican va da faliment si papa face eforturi disperate pentru a impiedica acest lucru. In realitate, falimentul financiar e o consecinta inevitabila a falimentului moral al bisericii, si BOR se indreapta inevitabil in aceaiasi directie. Odata ce statul roman va inceta sa subventioneze aceasta institutie care tine Romania in loc si in intuneric, preotii nostri vor trebui sa se bazeze, asa cum e si firesc, doar pe contributiile credinciosilor, si ma indoiesc ca va mai da dovada de aceiasi infatuare de care da dovada azi.
 
 

In Suedia, sistemul educational a fost transformat prin introducerea posibilitatii ca oricine - parinti, grupuri din societatea civila si, cel mai important, intreprinderi comerciale - sa-si infiinteze proriile scoli, care primesc finantare pentru fiecare elev de la stat, aproape in acelasi...

 
Stire: Presedinte maghiar in Romania? 11.10.2009 23:59

Daca Statele Unite au un presedinte de culoare, ne putem gandi oare la un moment in care Romania va avea un presedinte maghiar? Ar fi un asemenea rezultat la prezidentiale un semn de maturitate a democratiei in Romania? Ce ne-ar trebui sa ajungem la o asemenea maturitate de gandire incat votul...

Comentariu: Un sfat pentru candidatul maghiar. 17.10.2009 18:49
Daca vrei sa fi presedinte al tuturor romanilor nu poti sa candidezi cu doua mesaje, unul pentru maghiari (7% din populatie) si unul pentru restul de 93%. Un presedinte al romanilor trebuie sa se adreseze tuturor romanilor. In alta ordine de idei, un candidat la presidentie nu trebuie ales sau respins pentru ca e maghiar, sau evreu, sau turc. Faptul ca americanii au ales un presedinte de culoare nu inseamna ca romanii trebuie sa aleaga automat pe Kelemen pentru ca e maghiar. Daca Kelemen va demonstra insa ca are o conceptie rationala si inclusiva cu privire la viitorul Romaniei si la rezolvarea problemelor ei actuale, atunci canditatura lui poate fi relevanta. Asa cum spunea insa un mare invatator Zen, ramane de vazut ...
 
 

In Suedia, sistemul educational a fost transformat prin introducerea posibilitatii ca oricine - parinti, grupuri din societatea civila si, cel mai important, intreprinderi comerciale - sa-si infiinteze proriile scoli, care primesc finantare pentru fiecare elev de la stat, aproape in acelasi...

Suedia e de fapt o monarhie constitutionala cu un sistem de piata libera. Articolul de mai sus a fost scris de cineva care are foarte putine cunostinte despre invatamantul Suedez, care e considerat, intr-adevar, a fi unul dintre cele mai bune din lume. Aceste "scoli libere", gresit numite asa de autorul articolului, sunt de fapt scoli particulare, si nu au fost inventate in Suedia. Accentul primordiar in Suedia se pune de fapt pe scolile publice. Singura diferenta e ca guvernul suedez acorda subventii si scolilor private. Din 1992 s-a introdus sistemul de "certificate publice", un fel de cecuri pe care suedezul le poate folosi pentru a-si inscrie copilul la scoala privata pe care o alege. Acest sistem e folosit is in SUA. Reforma invatamantului e in ultima instanta una de fond si nu de forma. Calitatea invatamantului e data de calitatea profesorilor si de calitatea curiculumului. Daca vom avea scoli "libere" in Romania in care se predau ineptii religioase, de exemplu, copiii nostri nu vor avea educatia necesara. Si pentru ca am mentionat imixtiunea bisericii in educatie, banii pentru subventionarea scolilor particulare din Romania pot fi gasiti foarte usor atunci gand guvernul Romaniei va inceta sa arunce milioane si milioane de euro anual in buzunarele preotilor care tin Romania in intunericul superstitiilor, un lucru opus rolului pe care il are educatia in viata natiunii. Incepand din 2007 in Suedia au inceput sa se ia masuri pentru a se interzice orice fel de activitati religioase in scoli, inafara studiului istoriei relgiei unde elevii sunt atentionati ca traditiile religioase nu sunt fundamentate pe adevar istoric. Problema cu "scolile libere", chiar si in Suedia, e ca multe dintre ele sunt religiouse.
 
 
Stire: Ceausescu ne-a rapit un Nobel 10.10.2009 11:29

Profesorul Ioan Moraru este singurul roman laureat cu Premiul Nobel pentru Pace care a trait pana la sfarsitul vietii in Romania si, probabil, si cel mai putin cunoscut. In 1985, alaturi de alti oameni de stiinta din toata lumea, Moraru a primit distinctia pentru activitatea organizatiei...

Ioan Moraru era membru al organizatiei International Physicians for the Prevention of Nuclear War. Organizatia insa era formata din 135 000 membrii din intreaga lume dintre care 60 000 erau din decedata Uniune Sovietica. Referinta la ceilalti "doi laureati" e astfel falsa, fiind vorba de cei care au acceptat premiul in numele organizatiei. Asta nu reduce meritele lui Ioan Moraru, dar in acelasi timp nu ne ajuta sa le face ceva ce nu au fost. O denaturare a unui moment din istorie care trebuie povestit in fata tinerilor nostri nu ne ajuta cauza revitalizarii spirituale si intelectuale a natiunii.
 
 

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat, sambata, la Neptun, ca doreste ca zona de sud a litoralului sa fie declarata zona turistica de interes national, pentru a putea fi concentrate acolo resursele financiare. "Avem gata strategia pentru dezvoltarea sudului litoralului. Urmeaza ca...

Cu tot respectul pentru doamna Udrea, daca ea a declarata intr-adevar ceea ce e citat in articol ca ar fi spus, nu imi aduc aminte sa avem pesteri in zona Limanului si a Constantei, iar "speologie" e studiul pesterilor. Turism speologic se poate practica astfel numai in zonele unde avem pesteri, si asta e mai ales in muntii din vestul tarii. In ce priveste insa fotografia asezata langa un articol destul de decent la prima vedere e inca o proba la dosarul imaturitatii presei din Romania. Daca noi nu ne luam in serios, nimeni nu o va face.
 
 

Cand cele mai bune creiere din lume sunt de vanzare, nu le trantesti usa in nas. Le-o deschizi larg. Ceea ce Administratia Obama nu a aflat inca. Printre masurile de lupta impotriva imigratiei ilegale, Washingtonul uita, mai nou, sa protejeze imigrantii legal. Goniti de criza economica, tot...

Comentariu: Pentru Zoli 23.09.2009 20:08
Observatia e corecta, dar ... Autoarea articolului discuta posibilitatea ca emigrantii sa-si ia talpasita ca si cum ar fi un fact real iar studiile pe care le citeaza demonstreaza ca emigrantii nu isi iau talpasita, ci investesc in America. Daca citesti articolul din USA Today vei afla de asemenea ca, de fapt, individul se refera in mod specific la emigrantii chinezi care se intorc in China pentru ca e o tara cu mari posibilitati la ora actuala si la cei Indieni. Emigrantii din India se adapteaza foarte greu la viata occidentala, chiar si cei cu studii superioare, si din acest motiv multi dintre ei se intorc la tara mama.
 
 

Cand cele mai bune creiere din lume sunt de vanzare, nu le trantesti usa in nas. Le-o deschizi larg. Ceea ce Administratia Obama nu a aflat inca. Printre masurile de lupta impotriva imigratiei ilegale, Washingtonul uita, mai nou, sa protejeze imigrantii legal. Goniti de criza economica, tot...

In primul rand Vivek (nu "Viviek") Wadhwa nu e un "specialist in emigratie" cum scrie ziarista noastra ci cercetator principal asociat la Labor & Worklife Program (un program care se ocupa cu probleme de munca si aspectul social al fortei de munca, care include si emigratie) de la Scoala de Drept a Facultatii Harward. Dar asta e doar o problema minora comparand cu alte afirmatii facute in articol care nu au nici o logica. Iata ce spune ziarista in urmatoarele trei paragrafe: "Faptul ca imigrantii si-ar lua talpasita din Statele Unite nu va afecta numai domeniul stiintei si tehnologiei. Afacerile si, practic, economia americana vor fi afectate de acest lucru" Un recent studiu publicat de Fundatia Ewing Marion Kauffman releva ca imigrantii din Statele Unite au mai mult curaj sa inceapa o afacere decat americanii. Acest lucru a rezultat din cresterea ratei activitatii antreprenoriale in randul imigrantilor de la 0,37% in 2006 la 0,46% in 2007. Studiul a indicat faptul ca firmele de inginerie si tehnologie infiintate de catre imigranti in SUA au creat 450.000 de locuri de munca si venituri de 52 de miliarde de dolari in 2006." Logica? In primul paragraf ni se spune ca imigrantii si-au luat talpasita din SUA si ca asta afecteaza o multime de domenii dar in mod deosebit afacerile. In paragrafele urmatoare, insa, ni se spune ca imigrantii ... care si-au luat talpasita ... investesc de fapt mai mult in afaceri decat americanul get-beget si ca ei, imigrantii care nu mai sunt in America au creat de fapt 450 000 de locuri de munca ... in America. E greu sa ghicesti ce a impins-o pe ziarista noastra sa faca astfel de afirmantii dar e limpede ca societatea romaneasca de azi e manipulata de media mai rau, sau cel putin mai "diversificat" decat pe vremea dictaturii comuniste. Cu o astfel de presa, cu o astfel de clasa politica nu e de mirare ca tinerii intelectuali romani (cei vizati de fapt de articol" continua sa caute sa scape din jungla lui Iliescu, Basescu, Vadim Tudor, Becali si Nastase. Si nu in ultimul rand, faptul ca Vivek afirma in USA Today, de fapt, ca "pentru prima oara in istoria ei America se confrunta cu un drenaj de creiere care a afectat alte tari" (si nu cu o "lipsa de creiere" cum a fost tradus in articolul de mai sus, nu inseamna ca are dreptate. Politica Americii a fost intotdeauna sa importe creiere dinafara care sunt platite mai putin decat creierele dinauntru. Asadar, afirmatiile lui au conotatii politice pe care ziarista noastra nu le cunoaste si simpla reiterare a unor idei citite intr-un articol din presa americana nu e suficienta pentru a trata obiectiv subiectul in cauza. In alta ordine de idei, tinerii din Romania ar face bine sa puna mana pe conducerea tarii si sa reformeze radical societatea romaneasca inainte ca Romania sa se dezintegreze ca tara. Sa nu uitam ca in Decembrie 1989 a avut loc o lovitura de stat. E timpul ca romanii sa aibe si o revolutie in felul cum felul cum gandesc si in felul cum exista.
 
 
Stire: Dubla mutare a americanilor 18.09.2009 00:16

Statele Unite sunt pe punctul de a abandona amplasarea elementelor scutului antiracheta in Europa, proiectul de suflet al fostului presedinte George W. Bush. Este o cedare in fata presiunii Moscovei sau motivatiile sunt mai profunde si cu implicatii inclusiv asupra Romaniei? Sistemul militar...

Comentariu: Multmesc de advertizare! 17.09.2009 20:36
Mi-am instalat deja stergatoarele de parbriz pe ecranul computerului.(lol)
 
 
Stire: Dubla mutare a americanilor 18.09.2009 00:16

Statele Unite sunt pe punctul de a abandona amplasarea elementelor scutului antiracheta in Europa, proiectul de suflet al fostului presedinte George W. Bush. Este o cedare in fata presiunii Moscovei sau motivatiile sunt mai profunde si cu implicatii inclusiv asupra Romaniei? Sistemul militar...

Nu stiu cine comanda aceste articole pe ziare.com care sunt anti-americane si falsifica istoria reala in spiritul traditiei Moscovei de a folosi minciuna pentru a-si atinge scopurile propagandiste. Organizatiile de media din lume au anuntat insa in ultimele ore ca nici gand ca Obama sa renunte la scutul anti-racheta ce, dimpotriva, a aprobat o versiune imbunatatita a celei propuse pe vremea lui Bush. Cititi la: http://www.cnn.com/2009/POLITICS/09/17/missile.defense.shield/index.html Un exemplu din textul articolului de pe CNN: "The new system will have "hundreds" of missile interceptors, said Gen. James Cartwright, deputy chairman of the Joint Chiefs of Staff and the Pentagon's point man on the issue." Sa fie asadar o coincidenta ca in ziua in care Obama anunta aprobarea noului sistem superior defensiv avem acest articol de comanda care spune ca Obama renunta la scutul defensiv, dupa care autorul articolului se intreaba: "Ramane insa in suspensie o ipoteza tulburatoare: nu cumva americanii isi extind de fapt sistemul global antiracheta? Prezentand tot felul de substitute pentru amplasarile de elemente ale scutului antiracheta in Europa de Est, nu cumva SUA adauga elemente, in loc sa inlocuiasca planurile pentru Polonia si Cehia?"
 
 
 
Stire: Programati sa credem in Dumnezeu? 17.09.2009 00:36

Ateismul ar putea fi o lupta impotriva naturii, daca e sa dam dreptate experimentelor oamenilor de stiinta, care au demonstrat ca suntem programati de evolutie sa credem in Dumnezeu. Dupa ce au studiat felul in care se dezvolta creierul copiilor si felul in care reactioneaza sistemul nervos in...

Comentariu: De acord cu tine 17.09.2009 17:59
In primul rand, aceiasi stiinta pe care o invoca evolutionistii nostri atesta fara echivoc ca evolutia nu s-a intamplat, nu se intampla si nu se va intamplat niciodata. Pe de alta parte, Dumnezeu nu e un creator "per se" si el/ea nu ar fi putut crea niciodata lumea imperfecta in care traim. Gnosticii, de exemplu, afirmau ca lumea noastra a fost creata din greseala de un Iahova, Dumnezeul din Vechiul Testament, care se credea dumnezeu si care era de fapt un ignorant In alta ordine de idei, sa nu speculam cu privire la ce cred sau nu copiii pentru ca nimeni nu stie cu adevarat. Sa nu uitam ca pe deoparte, conform Bibliei noi ne nastem pacatosi prin virtutea acelui pacat original, un concept folosit de preoti ca sa puna eticheta pacatului pe cunoastere. Pe de alta parte, Isus spunea intr-adevar ceea ce scrii tu mai sus ca spunea despre copii si asta vine in contradictie cu idea ca ne nastem pacatosi. Studii contemporane de psihiatrie au demonstrat ca, intr-adevar, copiii se nasc cu o abilitate extraordinara de a se conecta la ceea ce noi numim spiritual, la alte dimensiuni ale realitati, o abilitate care se pierde odata ce adultii ii forteaza sa se axeze pe partea materiala a realitatii. Cuvintele de mai sus rostite de Isus erau insa o referinta la capacitatea copiiilor de a invata. Mesajul lui era, lasati credinta si bazati-va pe cunoastere, bate si ti se va deschide, cere si ti se va da ... cunoastere, intreaba si ti se va raspune ... si adevarul va va elibera pe toti. Biserica a tradat complet acest mesaj si pune accent pe credinta, ceva care e in total conflict cu invataturle lui Isus. "Fericiti cei saraci cu duhul" e de fapt o rastalmacire a ideii exprimate in textul original care spune "Fericiti cei care sunt constienti de nevoile lor spirituale (de saracia lor spirituala)." Aceasta idee a fost preluata, asa cum aratam mai sus, de filosoful german Immanuel Kant cand el vorbea de necesitatea de a ne a cunoaste limitele intelectuale pentru a putea evolua spiritual. Copiii au aceasta tendinta inascuta de a ingera informatie, aspect la care se referea si Isus.
 
 
 
Stire: Programati sa credem in Dumnezeu? 17.09.2009 00:36

Ateismul ar putea fi o lupta impotriva naturii, daca e sa dam dreptate experimentelor oamenilor de stiinta, care au demonstrat ca suntem programati de evolutie sa credem in Dumnezeu. Dupa ce au studiat felul in care se dezvolta creierul copiilor si felul in care reactioneaza sistemul nervos in...

Comentariu: Corect 17.09.2009 17:38
Nimic din ceea ce se intampla in univers e "ilogic". Intrebarea care se pune e insa, ce intelegem de fapt prin "supranatural". Exista cu adevarat acest "supranatural", sau totul e ordine si e reglementat prin legi universale? Poate ca "supranatural" e de fapt un termen dupa care ne ascundem incapacitatea de moment de a intelege anumite lucruri. Sa nu confundam insa "supranaturalul" cu fictiunea anti-ratiune din Biblie (dar nu tot ce e in Biblie e fictiune anti-ratiune) sau cu povestile fabricate de preoti si vandute prin biserici pentru consumul celor "saraci cu duhul".
 
 
Stire: Programati sa credem in Dumnezeu? 17.09.2009 00:36

Ateismul ar putea fi o lupta impotriva naturii, daca e sa dam dreptate experimentelor oamenilor de stiinta, care au demonstrat ca suntem programati de evolutie sa credem in Dumnezeu. Dupa ce au studiat felul in care se dezvolta creierul copiilor si felul in care reactioneaza sistemul nervos in...

Scri ca "La ce se referea oare Kant cand vorbea de valoarea "lucrului in sine"?" Sincer sa fiu nu stiu la ce se referea Kant cand a mentionat acest lucru si nici macar nu stiu daca el a facut vreo referinta la "valoaroare" lucrului in sine in termenii la care te referi tu, sau cat de importanta ar fi aceasta referinta. Tot ce stiu despre Kant e ca, de fapt, el prezenta ratiunea ca fiind singura cale de a intelege realitatea, nici de cum credinta religioasa sau de alta natura. El a avansat idea ca o reforma a felului in care percepem metafizicul va duce la o mai buna intelegere a realitatii. In principiu, Kant spunea marele adevar ca, nu putem sa evoluam spiritual si intelelectual fara sa ne cunoastem limitele. Odata ce suntem constienti de aceste limite apare necesitatea de a trece dincolo de ele, de a avansa in universul cunoasterii. Credinta reprezinta o stagnare intr-o falsa perceptie a realitatii, in iluzia ca stim tot ce trebuie sa stim si ca, astfel, a ne indoi de ceea ce se crede ca se stie e fie inutil fie un pacat de neiertat, conform doctrinei bisericii. In biserica, de exemplu, se discuta despre Dumnezeu ca si cum se stie cine e, ce e, si cum functioneaza, ceea ce e total fals. De aceea te-am invitat mai devreme sa ni-l descri pe Dumnezeu exact asa cum e si nu in termeni literari-religiosi care apartin de imaginatia creativa umana si nu de ratiune. Invitatia ramane deschisa ....
 
 
Calendar postari
Mesaje de la utilizatori
Lia Stoenescu
20.04.2009ora 15:15
HRISTOS A INVIAT!
Despre mine
 
Fraza care ma caracterizeaza
Intrebare fara raspuns
 
Carti de capatai
Intrebare fara raspuns
 
Melodii preferate
Intrebare fara raspuns
 
Oameni celebri ai Romaniei si internationali
Intrebare fara raspuns
 
Formatiunea politica preferata
Intrebare fara raspuns
 
Care sunt primele trei lucruri importante pe care le-ai facut in viata?
Intrebare fara raspuns
 
De ce m-am nascut
Intrebare fara raspuns
 
Primul lucru pe care l-as face daca as fi Bill Gates
Intrebare fara raspuns
 

Prima   1   2   3   4   5   6   >>   Ultima