Am fost din nou la psihiatrul SPP de la Guvern…trebuia sa dau un interviu la presa si trebuia sa ma pregatesc…El mi-a spus ca mantrele de saptamana asta vor fi:

  • 1.”Eu si guvernul meu am salvat Romania de colaps!…” 2.”Mie nu-mi da NIMENI ordine!…Nici macar Basescu!...” Si l-am intrebat, pe care s-o repet mai mult…si doctorul mi-a spus: pe a doua! De ce? am intrebat eu…El a zis: desi sunt ambele minciuni sfruntate, e mai greu sa va depasiti complexul fata de dl.Basescu… Asa ca am inceput sa repet, ba in gand, ba mormaind, ba cu voce tare, cand eram singur: ”Mie nu-mi da NIMENI ordine!…Nici macar Basescu!...” ”Eu si guvernul meu am salvat Romania de colaps!…” Ghinion…am fost chemat de urgenta la Cotroceni…pe drum, am repetat tot timpul: ”Mie nu-mi da NIMENI ordine!…Nici macar Basescu!...” ”Mie nu-mi da NIMENI ordine!…Nici macar Basescu!...” ”Mie nu-mi da NIMENI ordine!…Nici macar Basescu!...” Si cand m-am intalnit cu dl.Presedinte, iar el a inceput sa-mi spuna ce trebuie sa fac a doua zi, m-am rastit la el: -Sa nu-mi dati MIE ordine! MIE nu-mi da NIMENI ordine! EU am salvat Romania de colaps! …Seful era deja cam suparat, s-a ridicat si a inceput sa-mi dea palme si suturi in fund…m-a scos afara in suturi… M-am trezit in fata la Cotroceni, batut, cu nasul sangerand, si NU STIAM CE SA FAC A DOUA ZI! Asa ca am intrat din nou la Sefu, mergand in genunchi si i-am spus: -Sefu’, IERTATI-MA! Injurati-ma, bateti-ma, dar spuneti CE OUG anticonstitutionale sa mai dau maine!

    la Stire: Emil Boc, despre relatia cu Basescu, concediul sotiei si cum a salvat Romania
    Premierul Emil Boc a refuzat sa precizeze daca intentioneaza sa candideze la sefia PD-L anul viitor, subliniind ca prioritatea sa, in acest moment, este redresarea economica. "Le-am spus si colegilor, o decizie pozitiva sau de alta natura o voi lua in 201...
0 comentarii